وبلاگ

دستگاه برش سی ان سی لیزر فلزات فایبر Fiber laser​​​​​​​

 

مخفف عبارت  Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation به معنی تقویت نور به روش گسیل القایی تابش می­ باشد. دستگاه برش لیزر فلز (برش سی ان سی)، دستگاهی است که به وسیله ایجاد نور لیزر متمرکز شده روی قطعه کار، برش آن را انجام می­دهد. برش لیزر کاربردهای زیادی در صنایع مختلف داشته و دقت و کیفیت و سرعت آن، نسبت به سایر دستگاه­ ها بسیار بالاتر بوده و به راحتی می­توان قطعات بسیار پیچیده را برش زد. همچنین در برش لیزر، ضایعات کمتری نسبت به سایر روش­های برش ایجاد می­ شود. متریال ­های مختلف از جمله فلزات، چوب، پارچه، پلاستیک و ... را می­توان با استفاده از دستگاه ­های برش لیزر، برشکاری کرد.


 

برش لیزر فایبر تک میز

برش لیزر فایبر تک میز بیشتر به مشتریانی پیشنهاد می شود که حجم کار کم یا متوسط دارند. بطور مثال شرکت های آسانسور سازی ، تابلو برق سازی ، لوازم آشپزخانه صنعتی که تولید زیادی در ماه ندارند، دستگاه لیزر فایبر تک میز برای آنها بسیار اقتصادی و باصرفه می باشد.
- توان: 500 تا 6000 وات
- ابعاد میز به صورت استاندارد 3*1.5 ، 4*2 ، 6*2 متر

 


 

برش لیزر فایبر دومیز (میز متغیر)

میز دوم در دستگاه های برش لیزر فایبر جهت تعویض ورق فلزی بوده که باعث تسریع در کار و افزایش راندمان میگردد به صورتی که پس از پایان برش ورق اول، ورق دوم توسط کاربر روی میز دوم قرار داده می شود تا به محض اتمام برش ورق اول به صورت اتوماتیک برش ورق دوم آغاز شود. در زمانی که دستگاه در حال برشکاری بر روی میز اول می باشد اپراتور می تواند ورق های جدید را روی میز دوم بارگذاری کند و ورق های برشکاری شده را از میز دوم تخلیه کند تا از اتلاف وقت جلوگیری شود. میز دوم دستگاه لیزر فایبر با میز دوم بیشتر به مشتریانی پیشنهاد می شود که حجم کاری آنها بیشتر از یک شیفت کاری در روز می باشد.

 


 

برش لیزر فایبر به همراه لوله بر (روتاری)

این دستگاه قابلیت برش انواع لوله و پروفیل ‌های فلزی از جمله آهن، استیل، و ...  را دارد. این دستگاه دارای روتاری مخصوص برش لوله، پروفیل و چند وجهی ها بوده و در ابعاد ۳ و ۶ متر قابل سفارش می باشد. بدنه مستحکم در این دستگاه مانع از لرزش خواهد شد.
دستگاه لیزر فایبر به همراه آپشن روتاری یا برش مقاطع به مشتریان پیشنهاد می شود که به غیر از برش ورق های آهن، برش مقاطع مخزن فلزی از جمله لوله و پروفیل راهم نیاز دارند.


 

برش لیزر فایبر کاوردار 

داشتن کاور برای دستگاه لیزر فایبر دارای 2 مزیت می باشد.
اشعه لیزر به اپراتور آسیب نزد و مانع دید مستقیم اپراتور به نور لیزر می شود.
باعث شکیل شدن بیشتر دستگاه در دید دیگران می شود. پیشنهاد مگاماشین به مشتریان خریدار کاور به همراه دستگاه لیزر می باشد.


 

برش لیزر فایبر لوله بر 

شرکت های تولیدی مانند لوازم ورزشی، مبلمان خانگی و صنعتی که باید حجم زیادی از لوله و پروفیل را برشکاری کرده و استفاده کنند، دستگاه برش لوله پروفیل بهترین گزینه جهت افزایش سرعت کاری آنها و همچنین افزایش کیفیت برشکاری و مقاطع آنها می باشد که در نهایت در موقع مونتاژ این قطعات ظاهر بسیار زیبا و شکیلی به محصول نهایی خواهد داد.

​نظرات کاربران:

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید